Plan de marketing - Bazele Marketingului

SEMINARUniversitate UTM Profesor Macari Ion

preview iconExtras din document

CUPRINS 1. Rezumatul ( descrierea prescurtata a afacerii) 1.1 Scopul si sarciniile afacerii 1.2 De cine va fi realizat 1.3 Perioada de realizare 1.4 Posibilitati umane, finananciare, tehnice de realizare 1.5 Rezultatu asteptat 2. Caracteristica ofertei 2.1 Utilitatea si prioritatea ofertei 2.2 Gama si competivitatea ofertei 2.3 Gama si calitatea serviciilor aferente 2.4 Imaginea si pozitia ofertei in cadrul pietei 3. Piata tinta 3.1 Piata tinta care trebuie cucerita 3.2 Cotele de piata care ar pute fi cucerite in anul urmator 4. Concurenta 4.1 competivitatea produsului concurentului principal 4.2 serviciile aferente ale concurentului principal 4.3 preturile ofertelor 4.4 imaginea si raitingul pe piata a ofertelor 4.5 actiunile de promovare a ofertelor 5. strategia de realizare 5.1 pozitionarea ofertelor in cadrul pietei 5.2 utilizarea preturilor 5.3 canale de distributie 5.4 promovarea si stimularea vinzarilor 5.5 fidelizarea si mentinerea clientilor 6. Bugetul aproximativ

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Seminar: Plan de marketing Obiect: Bazele Marketingului