Tema 3. Baza material-tehnică a întreprinderilor de comerţ cu amănuntul - Aee

SEMINARUniversitate ASEM Profesor Cernavca

preview iconExtras din document

1. Tehnologia comercială a magazinelor - concept, componente. 2. Conţinutul şi structura bazei tehnico-materiale utilizate în comerţul cu amănuntul. 3. Tipologia unităţilor en-detail în practica internaţională. Subtema 3.1. Amenajarea întreprinderii comerciale cu amănuntul. 1. Tehnologia amenajării întreprinderii comerciale cu amănuntul. 2. Principiile şi criteriile de amplasare a magazinelor. 3. Caracteristica elementelor, ce definesc designul magazinului. 4. Criteriile de poziţionare a punctelor de acces şi stabilire a fluxurilor de circulaţie a clienţilor în magazin. 5. Principiile şi cerinţele implantării raioanelor de vânzare ale magazinului. Subtema 3.2. Etalare a mărfurilor în magazine 1. Conţinutul, rolul şi scopurile activităţii de etalare a mărfurilor în magazine. 2. Corelarea metodelor şi tehnicilor de etalare a mărfurilor cu metodele de vânzare aplicate în organizarea comerţului. 3. Echipamentul comercial al unităţilor de comerţ cu amănuntul. Caracteristica utilajului comercial.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Seminar: Tema 3. Baza material-tehnică a întreprinderilor de comerţ cu amănuntul Obiect: Aee