Functiile managementului calitatii - Academia de Studii Economice din Moldova

SEMINARCaiet Managementulcalitatii Profesor Timbaliuc Natalia

preview iconExtras din document

Aplicabilitatea procesului de management al calităţii reiese din funcţiile acestuia – ansamblu de activităţi pe care trebuie să le îndeplinească. Termenul de funcţie provine din latinesc „functio” – execuţie, îndeplinire şi reprezintă un şir de activităţi interdependente şi intercorelate cu caracter individual prin intermediul cărora se atinge scopul prestabilit. Aşa cum a rezultat din definirea managementului calităţii, în literatura de specialitate sunt exprimate puncte de vedere diferite, în ceea ce priveşte funcţiile acestuia. Luând în considerare conceptul de "trilogie a calităţii", definit de Juran, rezultă trei funcţii principale ale managementului calităţii: planificarea, ţinerea sub control şi îmbunătăţirea calităţii. In opinia sa, procesele de planificare au ca scop principal dezvoltarea de produse şi procese care să fie conforme cerinţelor clienţilor.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Seminar: Functiile managementului calitatii Universitate: Academia de Studii Economice din Moldova