Proiecte Sandulachi Veronica

15 din 5

docx MANAGEMENTUL CREĂRII IMAGINII FIRMEI

Tendinele economiei contemporane orientează activitatea agenţilor economici spre dezvoltare atît cantitativă , cît şi, mai les calitativă . În condiţiile unei concurenţe acerbe, firmele investesc în diverse activităţ

pptx Wertyuikjhbvc

Sdfghjk,mnbvcssaertyuiknbv

docx Program de responsabilitate sociala Societatea Internaţională de Asigurări "Moldasig"

1. Descrierea generala a companiei “Moldasig” 2. Analiza strategica a companiei. 3. Stakeholderii.Necesitatea interactionarii cu ei. 4. Diagnosticarea problemei. 5. Programul social propus. 6. Tipul programului social.

docx Cultura organizationala a companiei Orange

1. Descrierea generală a companiei Orange 2. Descrierea produselor artificiale 3. Credințe,valori,norme 4. Concepțiile de bază existente în întreprindere 5. Factorii de influență a comportamentului etic Orange Moldova

docx Un program de responabilitate sociala a firmei carmez

program de responsabilitate sociala la firma Carmez..cum pot ei sa-si mareasca vinzarile si totodata sa ajute tineretul de la orfelinate.