Proiecte Saharnean liliana

114 din 14

ppt Lucru individual mk

Lucru individual mk saharneanu

docx Asigurari de Viata Grawe

Lucrul Individual Cercetari de Marketing

docx Studiul pietii 2016

Istoria ceaiului începe cu trei mii de ani înainte: conform legendei primul care a descoperit întâmplător efectele lui ubenefice a fost împăratul chinez Cen-Nung. Ceaiul a fost introdus treptat, dar mai întai ca condimen

docx Liste de observare 2016

Obiectiv 1: Determinarea amplasarii localurilor in raport cu drumurile principale; numarul si tipul mijloacelor de transport care circula prin preajma; tipul zonei in care se afla. Ipoteza 1: Localurile au o ocalizare f

doc Cercetare de Marketing

Scopul programului de marketing Diversificarea tot mai pronuntata a sortimentului de patuţuri pentru copii datorata dezvoltarii noilor tehnologii si evolutiei gusturilor cumparatorilor face necesara lansarea pe piata

docx Chestionar - cercetari de marketing 2014

Set de intrebari

docx Studiul pieței ciocolatei prin metoda - anchetarea (Chestionar)

1. Tema si scopul cercetarii 2. Fixarea obiectivelor si formularea ipotezelor 3. Selectarea metodei de colectare a datelor 4. Elaborarea planului cercetarii 5. Culegerea, prelucrarea si analiza datelor 6. Formularea c

docx Analiza pietei detergentilor de rufe

1. PRODUSUL 1.1. Scurt istoric al detergenţilor de rufe la nivel mondial şi naţional. 1.2. Gama sortimentală existentă pe piaţa detergenţilor de rufe. 2. ANALIZA OFERTEI 2.1. Prezentarea principalilor ofertanţi prin p

docx Cercetare de marketing prin metoda observării personale (Sălile de banchete din Chisinau)

1. Identificarea problemei și scopului cercetării 2. Alegerea obiectelor supuse observării 3. Stabilirea metodelor de colectare a informaţiilor 4. Stabilirea coordonatelor spațiale,temporale și modale ale cercetării 5. S

docx Cercetare de marketing prin metoda observării personale (In baza a 5 Supermarkete din Chișinău)

1. Fixarea obiectivelor si formularea ipotezelor 2. Selectarea metodei de colectare a datelor 3. Alegerea tipului de studiu 4. Elaborarea planului cercetarii 5. Culegerea, prelucrarea si analiza datelor 6. Formularea

docx Experiment la Cercetari de Marketing "Pesmeți cu gust de cașcaval"

Problema cercetării: Identificarea mai multor producători de pesmeti și stabilirea gradului de satisfacție al consumatorilor în ceea ce privește calitatea produsului. Obiective: • Analizarea pesmetilor după aspect exteri

docx Proiect de cercetare prin metoda observarii - Magazinele de încălțăminte din Chisinau

1. Identificarea problemei cercetării 2. Stabilirea obiectivelor si ipotezelor cercetării 3. Alcatuirea fisei de observare si colectarea datelor 1.Identificarea problemei cercetării Eu mi-am propus sa fac o cercetare

docx Chestionar

Fghfjyuk ertrtyhjyfvgbhnmvfbghfgh

docx Cercetare pietii inghetatei

Cercetare prin metoda documentarii