Raport practica Bucuria - Contabilitate

PROIECTUniversitate UTM Profesor Manole Tatiana

preview iconExtras din document

Caracteristica generală a S.A „Bucuria” Fabrica de cofetărie „Bucuria” şi-a început activitatea de la o simplă producere meşteşugărească în anul 1979.Apoi a fost înzestrată ca o întreprindere de înalta mecanizare, care avea scopul de a satisface piaţa de consum cu un sortiment larg de produse de cofetării. Întreprinderea avea statut de stat, mai apoi din 1992 trece la forma de arendă. În acelaşi an la iniţiativa colectivului de muncă şi în conformitate cu Legea Republicii Moldova cu privire la SA a fost reorganizate în SA de tip închis cu capital mixt: de stat şi privat. În anul 1994 în baza „Legii Republicii Moldova cu privire la privatizare”, S.A „Bucuria” şi-a schimbat titlul de proprietate şi actualmente este privată 100% şi se numără ca SA de tip deschis. Întreprinderea reprezintă un interes economic pentru Republică, are o activitate rentabilă, îşi onorează obligaţiunile faţă de Bugetul Consolidat, Casa Naţională, furnizorii de materie primă şi materiale, angajaţi, etc. În octombrie 2001 întreprinderea a fost certificată de Sistemul Internaţional al Calităţii I.S.O 9001-1994.Pe parcursul anului raportat la întreprindere a fost realizat un şir de măsuri în vederea pregătirii pentru testarea Sistemului de Management al calităţii I.S.O 9001-2000 de către organismul de certificare german „TVV-CERT” şi de asemenea de către sistemul naţional de certificare al Republicii Moldova. Aceste certificate demonstrează încă o dată că produsele sunt de calitate înaltă. În scopul promovării produselor de cofetării şi imaginii S.A „Bucuria” a îtreprins diferite măsuri şi anume: • participarea la expoziţii locale şi externe; • participarea la expoziţii cu vînzări în cadrul diferitor măsuri în mun. Chişinău aşa cum Hramul oraşului, Ziua copiilor, Limba noastră, etc.; • în baza contractului cu agenţia de panou de reclamă pe Piaţa Marii Adunări Generale; • au fost efectuate campanii promoţionale cu supermarketul „Green Hills”, propunînd cumpărătorilor oferte speciale cu reduceri, în incinta „Niagara Orange Fitness Club”, în baza en-gross „Vladalina”, la acţiunea de promovare a imaginii pe luna decembrie S.A „Bucuria” i-a fost înmînată diploma „Знак Почета 2005”; • s-au elaborat sacoşe cu logo Bucuria şi ciocolata „Gloria”, placate, calendare de diferite tipuri.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Raport practica Bucuria Obiect: Contabilitate