1. Studierea generală a activităţii întreprinderii 1.1 Istoria S.A. „ Barza Albă” 1.2 Structura organizatorică a S.A. „Barza Albă” 2. Politica de marketing a întreprinderii 2.1 Produsele întreprinderii 2.2Principalele categorii de pieţe 2.3 Sistemul de promovarea al întreprinderii 2.4 Consumatorii potenţiali şi principalii concurenţi ai întreprinderii 3.Analiza planului de business pentru anii 2010, 2011, 2012 4. Analiza stării financiare a întreprinderii 4.1 Analiza profitului net şi a venitului din vînzări 4.2 Analiza nivelului de rentabilitate economică- financiară la întreprindere 4.3 Indicatorii stabilităţii financiare
Comentariul tau va fi primul
Proiect: Proiect individual - Caracteristica întreprinderii S.A.,,Barza Albă” Universitate: Universitate