Proiect final merchandising - Tehnici de Vinzari

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

Supermarket Sun City - prezentare generală – „CUMPĂRĂTURI SUB SOARE” Supermarketul Sun City este amplasat la nivelul solului, având o suprafaţă totală de 2700 m2 . Are forma unui dreptunghi cu trei laturi perete şi o latură din sticlă. Magazinul se află într-o zonă centrală a oraşului Iaşi. Acesta se adresează clientelei din vecinătate pentru cumpărăturile zilnice, şi întregii clientele a oraşului pentru cumpărături programate. Preţurile variază în funcţie de produsele comercializate şi de calitatea acestora. Este vizată o clientelă cu venituri medii şi mari. Supermarketul se axează pe produse şi servicii de calitate, lucrează într-un sistem modern de autoservire ( datorită sistemului SmartCash Shop-reprezinta un pachet software complet destinat sectorului de desfacere cu amanuntul), deasemenea dispune şi de personal calificat cu o disponibilitate ridicată pentru nevoile şi cerinţele clientelei. Produsele oferite acoperă o gamă variată de nevoi începând cu produse alimentare, până la bunuri de folosinţă îndelungată. În Anul 2004 supermarketul a înregistrat un randament mediu global de 235mil/ m2 /vânzări. În anul 2005 aceste produse au fost împărţite în 5 raioane: 1. Alimentar 2. Bazar 3. Confecţii-încaţăminte 4. Audio – video 5. Igienă-întreţinere Ponderea din încasările realizate în 2004 de fiecare dintre cele 5 raioane, respectiv ponderea suprafeţei ocupate

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Proiect final merchandising Obiect: Tehnici de Vinzari