Studierea sortimentului marfurilor magazinului "Tresmus-Grup" - Raischi Natalia

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Merceologie

preview iconExtras din document

Capitolul I Întroducere Studierea şi structura sortimentului de mărfuri 1.1 Noţiune de sortiment. Tipurile şi varietaţile acestuia 1.2 Formarea sortimentului de mărfuri în magazine 1.3 Decizia referitoare la sortimentul şi procurarea produselor 1.4 Factorii care determină formarea sortimentului şi particularităţile formării Capitolul II Studierea sortimentului de mărfuri al magazinului “Tresmus-Grup” 2.1 Structura organizatorică managerială şi caracteristicile economă a magazinului “Tresmus-Grup” 2.2 Analiza sortimentului de mărfuri al magazinului “Tresmus-Grup” Capitolul III Direcţii de perfecţionare a formării sortimentului de mărfuri la magazinul “Tresmus-Grup”

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Studierea sortimentului marfurilor magazinului "Tresmus-Grup" Profesor: Raischi Natalia