Capitolul I. Elemente conceptuale privind comportamentul consumatorilor - Puscas

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Introducere ………………………………………………................................3 Capitolul I. Elemente conceptuale privind comportamentul consumatorilor 1.1. Motivele ce susțin studierea comportamentului consumatorului............5 1.2. Analiza si sistemului de factori care influenţează comportamentul consumatorului individual...................................................................................6 1.3.Comportamentul consumatorului între teorie și practică...............................8 Capitolul II.Studiul de evaluare a comportamentuluiconsumatorului privind achiziționarea unei noi mașini de spălat.............................10 2.1. Stabilirea obiectivelor cercetării..................................................................10 2.2. Stabilirea ipotezelor și variabelele cercetării...............................................10 2.2.1.Stabilirea ipotezelor.............................................................................11 2.2.2.Variabilele cercetări.............................................................................12 2.2.3 Stabilirea metodelor de culegere a informației,metodei de eșantionare și marimii eșantionului.........................................................................14 2.3. Elaborarea chestionarului și realizarea studiului propriu-zisă ..................16 2.4. Date generale despre cercetarea efectuată....................................................20 Capitolul III. Concluzie generala a sondajului................................................ 3.1. Analiza rezultatelor generale....................................................................... 25 Bibliografie…………………………………………………………..................27

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Capitolul I. Elemente conceptuale privind comportamentul consumatorilor Profesor: Puscas