ARGUMENT: Nefrecventarea orelor de către elevi reprezintă una din principalele motive ale insuccesului în procesul de învățare, chiar și un prim pas spre abandonul sau părăsirea timpurie a sistemului de învăţământ. Absenteismul trebuie monitorizat, prevenit şi redus. SCOP: Scopul acestui studiu este unul constatativ şi vizează identificarea motivelor pentru frecvența plenară la lecții și identificarea existenţei unei legături posibile între absenţele elevilor şi succesul pe care-l prezintă pe parcursul învățării. OBIECTIVE: – Identificarea cauzelor absenteismului – Identificarea factorilor şi motivelor care i-ar determina pe elevi să frecventeze cu regularitate colegiul – Identificarea atitudinii părinţilor faţă de absenţele elevilor METODOLOGIE: Instrumentul utilizat în investigatie a fost un chestionar pentru exprimarea atitudinilor şi opiniilor, administrat elevilor din cadrul Colegiului Financiar – Bancar din Chișinău Chestionarul pentru elevi a cuprins 8 itemi. Alegerea elevilor pentru eşantion s-a realizat prin selecţie simplă. Au fost chestionaţi 54 de elevi ce urmează cursurile din colegiu.
Comentariul tau va fi primul
23:42Proiect: Proiect de cercetare cu tema "Motivatia elevilor pentru frecventa plenara la lectii" Profesor: Palade Gabriel