Mediul de Marketing al brandului "Milka" - Paic Mihail

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

1.Istoric promotional ciocolata Milka: Milka un brand de prestigiu al Kraft Foods International, situandu-se in segmentul premium al pietei ciocalatei din Romania vorbeste mai ales consumatorilor tineri la orice varsta. Cel mai vandut produs pe segmentul premium al tabletelor este ciocolata Milka. Milka este brandul cu cea mai rapida crestere de pe piata, triplandu-si cota in ultimii 3 ani, conform datelor Kraft. Milka concureaza direct cu Heidi sau Anidor (Supreme Chocolat), pe un segment tot mai competitiv datorita importurilor fara taxe din Uniunea Europeana. Numele Milka reprezinta, de fapt alaturarea primelor silabe ale cuvintelor lapte (Milch) si cacao (Kakao) in limba germana. In 1901 Legenda Mov vede lumina zilei, cand numele marcii Milka este inregistrat. Inca de la aparitie, ambalajul tabletei Milka este mov, pe acesta fiind imprimate o vacuta si o vedere panoramica a Alpilor. Logo-ul Milka este aceleasi cu numele comercial si apare pe ambalaj intr-o grafica stilizata prin imprimarea emblemei in culoare alba pe fundal mov. Sloganul Milka este reprezentat de fraza Milka Cea mai fina placere! In anul 1901 „Legenda Mov” vede lumina zilei, cand numele marcii „Milka” este inregistrat la biroul de marci de pe langa curtea regala din Berlin. Inca de la aparitie, ambalajul tabletei Milka este mov, pe acesta fiind imprimata o vacuta si o vedere panoramica a Alpilor. Numele „Milka” reprezinta, de fapt alaturarea primelor silabe ale cuvintelor lapte (Milch) si cacao (Kakao) in limba germana. In anul 1973, apare primul spot publicitar cu vacuta mov, pentru care agentiei Young & Rubicam i-a fost decernata medalia de aur de catre Art Directors Club. Din 1973, vacuta Milka a fost protagonista unui numar de 100 spoturi televizate. In anul 1994, Kraft Foods International si-a deschis o filiala si in Romania prin cumpararea a 82% din actiunile SC Poiana Produse Zaharoase SA Brasov, pentru suma de 4,4 milioane USD. Astfel, reteta celebra, imbunatatita de-a lungul unui secol si jumatate a ajuns si in Romania, fiind folosita pentru prepararea mai multor produse, un loc de frunte avandu-l ciocolata Milka creata special pentru consumatorul autohton. Dispunand de o mare o putere financiara si de o foarte buna notorietate de marca, firmei transnationale Kraft Foods (aceasta denumire a fost adoptata in anul 2000 pentru toate filialele si regiunile Kraft Foods International pentru a stabili o viziune si o identitate comuna) i-a fost usor sa se implanteze in Romania . ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Mediul de Marketing al brandului "Milka" Profesor: Paic Mihail