CARACTERISTICA MERCEOLOGICĂ A BĂUTURILOR RĂCORITOARE PE BAZA DE COLA - Merceologie

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Handrabura Alina

preview iconExtras din document

1.Introducere Am ales ca tema pentru proiectul meu bauturile carbogazoase pe baza de cofeina, cafea datorita existentei deja a unui numar foarte mare de consumatori si care-i intr-o permanenta crestere. Nu se poate stabili o medie exacta d varsta a consumatorilor deoarece atat copii cat si varstnicii consuma cu regulariatate aceste produse. Bauturile racoritoare sunt o parte din ce in ce mai importanta a alimentelor consumate zilnic. Piata bauturilor racoritoare a cunoscut o crestere din ce in ce mai mare, atat in zonele urbane cat si in cele rurale. Luand in calcul considerentele de mai sus dorim sa realizam atat o comparatie cat si o analiza a produselor atat de indragite si consumate d toti.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: CARACTERISTICA MERCEOLOGICĂ A BĂUTURILOR RĂCORITOARE PE BAZA DE COLA Obiect: Merceologie