Studiu de Caz Banca de Economii S.A. - Managementul Marketingului

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Savciuc Oxana

preview iconExtras din document

Banca de Economii S.A. a fost creată la 11 noiembrie 1940, odată cu inaugurarea pe teritoriul Republicii Moldova a 7 direcţii judeţene ale Caselor de Stat de Economii: Chişinău, Bălţi, Cahul, Bender, Orhei, Soroca şi Tiraspol. Pe parcursul a 72 de ani Banca a fost pilonul care a menținut in toate timpurile încrederea clienților in sistemul bancar prin dezvoltarea culturii de a păstra banii în bancă. Pe parcurs, a extins şi diversificat spectrul de servicii prestate, adaptându-l la standarde internaţionale. Serviciile şi produsele propuse în premieră, reţeaua extinsă de subdiviziuni prezente în toată republica, conectate printr-un sistem online unic în ţară, contribuţia la dezvoltarea societăţii, transparenţa în afaceri, numărul mare de colaboratori sunt toate elemente care definesc Banca de Economii S.A. Unul din avantajele esenţiale ale Băncii de Economii este accesibilitatea serviciilor prin intermediul unei reţele unice de subdiviziuni, care se extinde pe întreg teritoriul ţării şi în fiecare unitate teritorial – administrativă. Mai mult ca atât, oficiile bancare sunt conectate la un sistem unic în regim on-line, pentru ca informaţia să fie procesată rapid, confidenţial şi sigur. Cele peste 570 de subdiviziuni desemnează Banca de Economii drept cea mai mare Bancă din ţară la acest capitol. Utilizarea şi beneficierea de avantajele oferite de gama de produse la preturi accesibile, asigura oportunităţi incontestabile pentru clienţi privind realizarea si valorificarea resurselor proprii în cel mai rezonabil şi competitiv mod. În scopul menţinerii şi sporirii încrederii clienţilor în sistemul bancar, Banca de Economii şi-a extins şi diversificat spectrul de servicii prestate, fiind de multe ori pioner in implementarea produselor sau serviciilor pe piața. Segmentul de clientelă care a cunoscut cea mai mare dezvoltare, atât ca număr cât şi ca resurse aduse băncii, este populația.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Studiu de Caz Banca de Economii S.A. Obiect: Managementul Marketingului