Organizarea activitatii de marketing in cadrul intreprinderii Stejaur S.A. - Managementul Marketingului

PROIECTUniversitate UTM Profesor Savciuc Oxana

preview iconExtras din document

Caracteristica generală a întreprinderii Compania “Stejaur” SA este cea mai veche și mai mae fabrică în industria mobilei din RM, specializată înca din 1912. În prezent , sediul companiei SA “Stejaur” se află în or. Chișinău, srt. M.Drăgan 11A Compania produce atît mobilă la comanda consumatorului cît și mobilă standartizată. La fabrica mobilei se utilizează un asortiment foarte vast de materiale,începînd de la plăcile laminate,profile din MDF, pînă la plăci din MDF cu utilizarea șponului natural din specii prețioase, deasemenea se întrebuințează vopsea de înaltă calitate. Materia primă se importă de la furnizorii din Slovecia, Ungaria, Romania, Polonia. Designerii care au o experiență destul de îndelungată și bogată schițează mobila la dorințele clientului, luînd în considerație necesitățile individuale. Urmăresc minuțios fabricarea mobilei din momentul acceptării comenzii până la fabricare,livrare și montare. Decizia strategică cu privire la introducerea inovațilior în conducerea întreprinderii prin crearea unui sistem de marketing a fost luată de conducerea companiei în anul 2007. Misiunea Misiunea întreprinderii este de a deveni un partener de ]ncredere pentru consumatori, oferind un asortiment diversificat și indivdualizat de mobilă calitativă și confortabilă și servicii complete în termene minime și la prețuri avantajoase. Direcțiile strategice ale întreprinderii sunt: fabricarea produselor noi; achiziționarea echipamentelor moderne; Imbunătățirea calității produselor; introducerea noilor tehnologii; utilizarea eficientă a capacităților de producere; menținerea relațiilor cu clienții și furnizorii; atragerea noilor consumatori, prin calitatea și confortul produselor. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Organizarea activitatii de marketing in cadrul intreprinderii Stejaur S.A. Obiect: Managementul Marketingului