1. Prezentarea companiei și descrierea activității; Zara este o companie de vînzare cu amănuntul care a fost fondată în 1975 în Spania , orașul La Coruna de catre Amancio Ortega și Rosalia Mera. Sub conducerea lor , Zara a continuat să se dezvolte în plan naţional pe parcursul anilor 1980, extinzându-se şi pe pieţele învecinate. A ajuns în capitala Spaniei, Madrid, în 1985 şi, până la finalul decadei, deţinea magazine în toate oraşele spaniole cu peste 100.000 de locuitori. Apoi, Zara a început să deschidă magazine în afara Spaniei şi să realizeze numeroase investiţii în producţie, logistică şi IT. De asemenea, la începutul anilor 1990, Inditex a început să adauge alte lanţuri de retail reţelei sale atât prin achiziţii, cât şi prin dezvoltare internă. Îi prezent această companie are deschise circa 1763 de magazine în peste 78 de țari. Zara produce și vinde haine pentru barbați, femei și copii oferindu-le cele mai stilate și accesibile prețuri. Consumatorii sunt loiali si frecvenți astfel conform statisticilor ei visitează magazinele de circa 17 ori pe an . Compania nu intenționează să stabilească noi tendințe doar pentru faptul de a fi foarte rapizi si flexibil ci prin faptul că au grija de clienti astfel sunt angajati cei mai buni designeri cel mai des fiind numiti ( Super Vinatorii) care mergind la diferite fashion shows, campusuri universitare, pub-uri , cafenele, cluburi și alte evenimente care ar fi relevante cu stilul de viața a consumatorului țintă. Compania mereu se focusează in reducerea timpului astfel in colaborare cu Toyota au instalat sistemul Just-In- Time care presupune menținerea cantitătii necesare de material la locul si timpul potrivit pentru a realiza cantitatea potrivită de articole. Conform acestei metode intregul canal de aprovizionare, livrare este sincronizat pentru a raspunde cerintelor productiei sau clientilor.
Comentariul tau va fi primul 
Proiect: Activitatea logistica a companiei Zara Obiect: Logistica