1. Analiza interna a intreprinderii 1) Departamentul de marketing si vinzari 2) Departamentul de producere 3) Departamentul de aprovizionare 4) Departamentul de crecetare si dezvoltare 5) Departamentul funciar 2. Analiza externa a intreprinderii. 1) Analiza conditiilor generale de pe piata 2) Piata de desfacere S.A. Bucuria este cel mai important producător de dulciuri din Republica Moldova. Fabrica a fost înființată în septembrie 1946. Marca comercială SA „Bucuria” este cartea de vizită a Moldovei. Astăzi aceasta este cea mai mare întreprindere producătoare de produse de cofetărie din republică. De mai mult de şase decenii compania SA „Bucuria” aduce bucurie copiilor şi maturilor, corespunzând întru totul sloganului – „Viaţa este mai dulce…” 1946: naşterea legendei Anume acest an dificil, primul de după război, reprezintă, conform documentelor, data oficială a „naşterii” Fabricii de cofetărie Nr. 1 din Chişinău, în baza căreia a apărut ulterior cea mai „gustoasă” întreprindere a ţării noastre – SA „Bucuria”. Manufacturi de confecţionare a produselor de cofetărie au existat, desigur, şi mai înainte pe pământurile noastre. După cum mărturisesc sursele istorice, în perioada dintre anii 1918 – 1944, pe teritoriul Basarabiei funcţionau 49 de secţii de producere a bomboanelor şi produselor de cofetărie. De fapt, însă, nu exista o producere în accepţia modernă a noţiunii: copturile şi caramela erau confecţionate manual, într-un mod aproape primitiv – la arzătoare cu gaz, la lumina lămpilor cu gaz lampant… Anul 1946 este marcat în istoria ţării noastre de ordonanţa Sovietului de Miniştri al republicii privind modernizarea şi lansarea producţiei la Fabrica Nr. 1 din Chişinău, fondată în baza fostelor întreprinderi rudimentare. Va trece foarte puţin timp şi, acolo unde erau situate încă nu demult cazărmile militare, cofetarii moldoveni vor începe, cu ajutorul echipamentului adus din Germania, să producă primele kilograme de bomboane şi caramelă. Ne cătând la faptul că toate tipurile de mase de ciocolată-praline erau în acea perioadă de după război importate de către fabrică, iar în producere predomina, ca şi înainte, munca manuală, perioada în cauză poate fi cu certitudine numită prima victorie a cofetarilor moldoveni, primul stâlp important în „istoria dulce” a „Bucuriei” şi prima etapă de dezvoltare. ...
Comentariul tau va fi primul
Proiect: Analiza de marketing a întreprinderii “Bucuria S.A.” Universitate: IMI-NOVA