Studiu de Caz "Aplicarea metodei de corelare a preţurilor prin corelare pe baza costurilor de producţie la un produs nou" - Gheorghita Eugenia

PROIECTUniversitate USM Caiet Preturi si Tarife

preview iconExtras din document

1. Relatia dintre noutatea produselor si pretul lor 2. Stategii de fundamentare a pretului noilor produse pe piata concurentiala 3. Continutul si necesitatea corelarii preturilor 4. Alegerea unui produs etalon si folosirea acestuia in operatiunile de corelare a preturilor 5. Metode de corelare a preturilor 6. Corelarea preturilor prin metoda agregarii 1. Relatia dintre noutatea produselor si pretul lor Innoirea produselor inseamna modificarea structurii pe ramuri, subramuri, grupe de produse si produse. Caile de infaptuire a innoirii produselor sunt: - diversificarea structurii sortimentale prin reproiectare, urmarindu-se imbunatatirea performantelor valorii de intrebuintare a acelorasi produse; - crearea de produse noi in intregime din punct de vedere constructiv si functional si folosirea unei noi materii prime. Preturile si costurile reprezinta expresiile economice ale noutatii produselor. Din punct de vedere al stabilirii preturilor, produsul nou este acela care asigura un grad superior de satisfacere a cerintelor si care se obtine cu modificari constructive esentiale sau care reprezinta un nou tip fata de produsul existent. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Studiu de Caz "Aplicarea metodei de corelare a preţurilor prin corelare pe baza costurilor de producţie la un produs nou" Profesor: Gheorghita Eugenia