Modelul Circumplex al fabricii de incaltaminte "Cristina" - Etica si Cultura Afacerilor

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Timbaliuc Natalia

preview iconExtras din document

Scurt istoric Produse artificiale fizice Produse artificiale de comportament Norme, Credinţe, Valori Conceptii de baza Stiluri constructive Stiluri Pasiv-Defensive Stiluri Agresiv-Defensive Înfiinţată în 1996 cu un buget minim şi cu un colectiv format din 10 persoane.Iniţial, zilnic în cei 50 de metri pătraţi alocaţi fabricii se creau în jur de 30 de perechi de încălţăminte pentru bărbati şi dame de 5 modele, iar toate procesele de producţie erau efectuate manual. După zeci de ani de munca, Cristina îşi desfăşoară activitatea în “Casă nouă”. Colectivul fabricii Cristina e format din peste 400 de angajaţi, majoritatea din ei fiind femei. Zilnic ce-i peste 400 de specialişti de înaltă calificare, şcoliţi la cele mai renumite colegii de profil din Italia meşteşugăresc încălţămintea ideală care să satisfacă poftele tuturor consumatorilor barbate,femei si copii. Datorită politicii interne de marketing bine chibzuite,astăzi am deschis mai multe magazine în diferite zone ale republicii. În momentul de faţă deţinem 6 magazine proprii în Chişinău, Bălţi, Edineţ, Briceni, Cahul şi Stefan Vodă cu produse exclusive ce poartă sigla Cristina. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Modelul Circumplex al fabricii de incaltaminte "Cristina" Obiect: Etica si Cultura Afacerilor