Comunicarea in organizatii - Etica si Cultura Afacerilor

PROIECTUniversitate AMTAP Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

1. INTRODUCERE 2. RELAŢII PUBLICE ÎN AFACERI 2.1. Ce sunt relaţiile publice în afaceri? 2.2. Relaţiile publice în afaceri - ca proces 2. 3. Tehnici şi metode pentru relaţii publice în afaceri 2.4. Îmbunătăţirea sistemului de relaţii publice în afaceri 3. IMAGINEA ORGANIZAŢIILOR DE AFACERI 3.1. Imaginea unei organizaţii de afaceri 3.2. Gestionarea imaginii organizaţiei de afaceri 3.3. Opinia publică 4. TEHNICILE DE COMUNICARE ÎN ACTIVITATEA CURENTĂ 4.1. Procesul comunicării în afaceri 4.2. Comunicarea în cadrul organizaţiilor 4.3. Raportul scris 4.4. Rezumatul şi notiţele 4.5. Corespondenţa 4.6. Referate şi mesaje 4.7. Impactul tehnologiei informaţiei 4.8. Şedinţele 4.9. Prezentările publice 4.10. Negocierea 5. PROTOCOLUL ÎN AFACERI 1.1. Uzanţe de protocol 1.2. Arborarea drapelelor 1.3. Agenda de protocol 1.4. Dineurile şi recepţiile 1.5. Conferinţele 6. APLICAŢII ŞI EXEMPLE 7. TEHNICI DE EFICIENTIZARE A COMUNICĂRII ÎN AFACERI 8. DRUMUL COMUNICĂRII PERFORMANTE ÎN AFACERI 9. EXCELENŢA ÎN COMUNICAREA PENTRU AFACERI 9.1. Comunicare eficientă 10. ACŢIUNEA INOVATIVĂ ÎN COMUNICARE 11. COMUNICAREA ŞI MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE 11.1. Recrutarea resurselor umane 11.2. Selecţia resurselor umane 11.3. Integrarea noilor angajaţi în cadrul organizaţiei 11.4. Pregătirea şi perfecţionarea continuă a personalului 11.5. Motivarea personalului 11.6. Asigurarea unor condiţii propice de muncă şi a unui climat social favorabil 11.6.1. Rolul grupului de lucru în finalizarea cu succes a obiectivelor unei organizaţii 11.7. Pregătirea şi perfecţionarea personalului 11.8. Cultura organizaţională ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Comunicarea in organizatii Obiect: Etica si Cultura Afacerilor