Cercetare de marketing a produsului bere “CHISINAU” - Druga A.

PROIECTUniversitate USM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Chisinau este o marca de bere moldoveneasca ,este prima marca de bere din Chisinau. Berea “Chsinau blonda” are un extract primar de 11% si un continut alcoolic 4.5%, fiind preparata din soiuri de malt si hamei special selectionate. Gustul accentuat de malt si amaraciunea placuta a hameiului fac din ea o bere usor de baut. Berea “Chişinău” ia naştere în anii ’90. Programul de relansare şi promovare este elaborat în 2003, atunci când berea “Chişinău” este poziţionată în segmentul top of economy, peste un an fiind repoziţionată în segmentul de piaţă mainstream. Compania publicitară este promovată şi extinsă sub sloganul „Când ai nevoie de un prieten”. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Cercetare de marketing a produsului bere “CHISINAU” Profesor: Druga A.