Calitatea Produselor Software - Diacon A.

PROIECTUniversitate USM Caiet Management

preview iconExtras din document

1. Conceptul de calitate 1.1 Definirea calitatii 1.2 Caracteristicile produsului 1.3 Fiabilitate, mentenabilitate, disponibilitate 1.4 Nivelul calitatii unui produs 1.5 Etapele asigurarii calitatii produselor 1.6 Managementul calitatii 1.7 Metode si instrumente statistice de control 1.8 Standardizare 2 Calitatea in sistemele software 2.1 Aspecte generale 2.2 Calitatea produselor software 2.3 Masurarea calitatii produselor software 2.4 Ansamblul caracteristicilor de calitate 2.5 Definirea caracteristicilor de calitate ale produselor software 2.6 Managementul calitatii software 3. Studiul caracteristicilor de calitate software Spre deosebire de activitatea industrială, ale cărei rezultate se caracterizează prin produse tangibile, domeniul tehnologiei informaţiei şi în special producerea de software are ca rezultat produse intangibile sau care au în componenţă astfel de produse. În acest domeniu intervin în principal resurse intelectuale. Odată cu diversificarea produselor IT, cu multiplicarea ofertanţilor, s-a pus problema comparării performanţelor produselor respective. De asemenea, elementele de comparare au apărut în legătură cu stabilirea preţului produselor software şi la definirea performanţelor programatorilor. Lucrarea de fata prezinta caliatatea din punctul de vedere al sistemelor de programe si incearca sa prezinte caracteristicile de calitate ale produselor software. Primul capitol constituie bazele teoretice ale calitatii, respectiv managementului calitatii. Sunt definite calitatea, caracteristicile de calitate in general, precum si, fiabilitatea, mentenabilitatea, disponibilitatea. Sunt prezentate si diferitele etape ale asigurarii calitatii unui produs, functiile managementului calitatii precum si diferite instrumente statistice utilizate in managementul calitatii cu precadere in controlul calitatii. Tot aici se prezinta si standardizarea, respectiv standardul, rezultatul unei normalizări realizate într-un anumit domeniu fiind aprobat de către o autoritate recunoscută. Al doilea capitol priveste calitatea si managementul calitatii din prespectiva produselor software. Aici sunt prezentate principalele caracteristici de calitate urmarite la sistemele de programe, totodata fiind abordata si problema masurarii calitatii produselor software. Ultimul capitol prezinta un studiu privind aprecierea importanţei care se acordă caracteristicilor de calitate software. Aceste caracteristici sunt urmarite si din punctul de vedere al utilizatorilor produselor precum si din punctul de vedere al programatorilor. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Calitatea Produselor Software Profesor: Diacon A.