Modelul circumplex - Cultura Afacerilor

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Cretu

preview iconExtras din document

Cultura de tip umanist-incurajator (30%) Este mai putin dezvoltat spiritual umanist – inconjurator printre angajatii companiei.Angajatii sunt ocupati cu lucrul si responsabilitile sale si nu prea acorda o atentie colegilor sai. Cultura de tip afiliere (60%) Se acordă prioritate relaţiilor inter personale constructive. Se aşteaptă ca angajaţii companiei să fie prietenoşi, deschişi, sensibili la satisfacţia grupului lor de lucru. 2. Stiluri Pasiv Defensive Cultura de tip aprobare (60%) Sunt evitate conflictele iar relaţiile interpersonal sunt amiabile cel putin la nivel superficial. Angajaţii simt că trebuie sa fie de accord şi să obţină aprobarea celorlalţi precum şi să fie plăcuţi de aceştia. Cultura de tip convenţional (80%) Angajaţii companiei trebue să se conformeze, să urmeze regulile şi să facă o impresie bună. Totul este controlat cu o strictete cea mai inalta. Cultura de tip subordonare (90%) Deciziile se iau centralizat, iar angajaţii sunt determinaţi să facă doar ce li se spune şi să verifice orice decizie cu superiorii. Cultura de tip evitare (20%) Efortul depus de angajati este recompensat, penalitatile nu sunt atit de dese, doar in cazuri extreme. 3. Stiluri Agresiv / Defensive Cultura de tip opoziţie (10%)

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Modelul circumplex Obiect: Cultura Afacerilor