Actualitatea temei se referă la importanţa planului de marketing în cadrul elaborării unui plan de afaceri, vizînd procesul de lansare a unei unităţi de alimentaţie publică, elucidarea şi abordarea aparte a întregului sistem de etape pentru elaborarea unui plan de marketing în condiţiile lansării unei noi afaceri în domeniul alimentaţiei publice pe piaţa oraşului Chişinău. Obiectul cercetării este reprezentat de piaţa unităţilor de alimentaţie publică, - a cofetăriilor ce îşi desfăşoară activitatea în or. Chişinău Scopul cercetării rezidă în fundamentarea teoretico-aplicativă şi realizarea unei analize obiective şi veridice a mediului de marketing specific domeniului alimentaţiei publice şi în special a cofetăriilor din Republica Moldova. Obiectivele cercetării sunt: efectuarea unei cercetări exploratorii pe piaţa cofetăriilor din or. Chişinău şi elaborarea în baza rezultatelor cercetării, a unui plan de marketing adecvat, care ar contribui la lansarea cu succes a unei noi cofetării pe piaţa oraşului Chişinău, abordând specificul fiecărui element al mixului de marketing.
Comentariul tau va fi primul
Proiect: Proiect e an: Plan de marketing pentru initierea unei afaceri in domeniul alimentatiei publice Profesor: Cristofovici Profira