Studiu asupra comercializării tortelor marca „Panilino” în cadrul magazinelor Green Hills Market - CMk

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Saharneanu

preview iconExtras din document

1. Observarea este metodă calitativă utilizată în cercetările de marketing pentru recoltarea de date primare privind persoane, obiecte sau fenomene fără a implica participarea în mod conştient a subiecţilor investigaţi sau a comunica direct cu aceştia. Practic aceasta se manifestă prin deplasarea observatorului la punctul de referință pentru a fixa caracteristicile ce sunt necesare în fundamentarea studiului. Observarea se face prin intermediul unei fișe de observare care conține caracteristicile necesare de studiat. 2. Scopul studiului: Observarea pe teren a atitudinii consumatorilor față de tortele „Panilino”. 3. Obiective: 3.1 Observarea atitudinii consumatorilor față de produsele de patiserie, în special față de torte(prin intermediul manifestărilor de comportament verbal și nonverbal) 3.2 Studiul frecvenței achiziției tortelor în dependență de perioada zile 3.3 Identificarea perioadei în decursul săptămânii cînd sunt mai mari vânzările 3.4 Atitudinea personalului magazinelor față de produse

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Studiu asupra comercializării tortelor marca „Panilino” în cadrul magazinelor Green Hills Market Obiect: CMk