Analiza Companiei Kraft Foods - Ciumac Ghenadie

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Antreprenoriat

preview iconExtras din document

Kraft Foods este o companie americană din industria alimentară, care a fost cumpărată în1988 pentru 12,9 miliarde $ de Philip Morris Company (astăzi Altria Group). Kraft Foods este cel mai mare brand din industria alimentara din America de Nord si al doilea din lume. Produsele sale pot fi impartite pe cinci sectoare: dulciuri, snacks-uri si cereale, bauturi, branzeturi si lactate, semipreparate. Desi isi reinnoieste mereu gama de produse pentru a raspunde cerintelor consumatorilor sai, Kraft Foods se mandreste cu branduri care au rezistat pe piata de mai bine de o suta de ani si care inca continua sa se vanda bine (ciocolata Milka, cafeaua Maxwell House, gelatina Jell-O, etc.). Principalul obiectiv al firmei Kraft este sa ajute oamenii din toata lumea sa se alimenteze si sa traiasca mai bine. Istoria companiei Kraft dateaza din 1903 cand cu un capital de 65 de dolari, o caruta si un cal inchiriate, J.L. Kraft a inceput sa cumpere branzeturi en gross din piata Chicagos Water Street pe care apoi le revindea negustorilor locali. . Munca in credinta, imaginatia si devotamentul sau si al urmasilor sai au facut insa ca astazi Kraft sa devina o companie care isi vinde produsele in mai mult de 150 de tari in fiecare zi. Ideea de a vinde en gross branzeturi magazinelor a facut ca inca de la inceput firma Kraft sa devina o companie bazata pe inovatie. . Înca de atunci principiul de baza al Kraft a fost inovatia, asa ca se poate spune ca datorita inceputului compromitator si al inovatiei, istoria Kraft este o istorie a produselor alimentare. Desi isi reinnoieste mereu gama de produse pentru a raspunde cerintelor consumatorilor sai, Kraft Foods se mandreste cu branduri care au rezistat pe piata de mai bine de o suta de ani si care inca continua sa se vanda bine.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Analiza Companiei Kraft Foods Profesor: Ciumac Ghenadie