1. Tema si scopul cercetarii 2. Fixarea obiectivelor si formularea ipotezelor 3. Selectarea metodei de colectare a datelor 4. Elaborarea planului cercetarii 5. Culegerea, prelucrarea si analiza datelor 6. Formularea concluziilor si recomandarilor 1. Tema si scopul cercetarii Pentru cercetare am ales produsul – cioclata – deoarece este un produs pe care il consuma toate segmentele de populatie. De asemenea ciocolata are efecte positive asupra sanatatii. Deși ciocolata este mâncată de plăcere, consumul de ciocolată cacao/ciocolată amăruie a fost dovedit a afecta benefic sistemul circulator. Alte studii au fost efectuate pentru a dovedi efecte anticancerigene, de stimulator cerebral, inhibitor al tusei.În ciuda beneficiilor posibile, consumul excesiv de ciocolată poate favorizaobezitatea și apariția diabetului zaharat.Un studiu a arătat că în timpul topirii ciocolatei în gură, creierul uman cunoaște o creștere a activității electrice. Scopul cercetarii – studiul comportamentului de cumparare pentru ciocolata in rindul populatiei din Republica Moldova cu virsta inte 18 si 50 ani. ...
Comentariul tau va fi primul
22:13Proiect: Studiul pieței ciocolatei prin metoda - anchetarea (Chestionar) Obiect: Cercetari de Marketing