Studiul pietei Ceasurilor de mână de lux - Cercetari de Marketing

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

Ceasurile de mână sunt un accesoriu foarte important atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei. Ele sunt folosite atât pentru a afla cât este ceasul, dar şi ca accesoriu de modă. Aceasta însemnând că un ceas nu trebuie să fie doar practic şi funcţional, ci şi estetic. Din cele aproximativ 30 de milioane de ceasuri elvețiene exportate în 2011, aproximativ 17 milioane au aparținut grupului Swatch. La rândul lor, marte parte din vânzările acestui brand au aparținut mărcilor Tissot și Longines. Tissot a vândut peste 3 milioane de ceasuri în 2011, în timp ce colegii lor de la Longines au depășit cota de 1 milion de unități vândute. Produsul Ceasul este un instrument de măsurare a timpului. În mod normal, termenul "ceas" se referă la un dispozitiv ce indică ora exactă conform unui standard de timp, iar termenul cronometru pentru un dispozitiv ce măsoară durate de timp. Ceasul se poartă la încheietura mâinii sau legat de un lănțișor și purtat în buzunarul de la vestă sau pantaloni. Ceasul de mână este cel mai utilizat ceas în ziua de azi. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Studiul pietei Ceasurilor de mână de lux Obiect: Cercetari de Marketing