Cercetare de marketing prin sondaj - Determinarea caracteristicilor ce influenteaza calitatea rimelurilor in perceptia consumatorului - Belostecinic Grigore

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

I Etapa : Determinare coeficientilor de importanta si caracteristicilor rimelurilor 1. Elaborarea chestionarului 2. Generalizarea datelor din toate chestionarele intr-un tabel. (prelucrarea anchetelor) 3. In dependenta de locurile indicate de fiecare respondent, pentru toate caracteristicile se calculeaza rangurile (ri), in asa mod, incit suma lor sa fie egala cu suma numerilor din rindul urmator 4. Se calculeaza suma rangurilor 5. Calculam coeficientul de importanta al caracteristicilor (αi)in asa mod incit suma lor pentru toate proprietatile sa fie egala cu 1. 6. In scopul aprecierii nivelului de concordanta a opiniilor tuturor expertilor referito la aprecierile fiecarei proprietati calculam coeficientii de variatie (vi). 7. Calculam concordanta opiniilor respondentilor pe anchete in intregime. Partea II. Evaluarea comparativă a nivelului calităţii produselor cercetate. Elaborarea chestionarului la produsele cercetate

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Cercetare de marketing prin sondaj - Determinarea caracteristicilor ce influenteaza calitatea rimelurilor in perceptia consumatorului Profesor: Belostecinic Grigore