Micromediul de Marketing SA Franzeluta - Axente Stela

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

1. Despre întreprindere 2. Micromediul de marketing al întreprinderii 2.1. Clienți 2.2. Furnizori 2.3. Concurenți 2.4. Organisme publice 3. Concluzia 1.Despre ”Franzeluța” S.A. Anul 1947 marchează începutul campaniei de construcţie a unor noi întreprinderi şi de modernizare a celor existente. Astfel, în acest an, este dată în exploatare la Chişinău prima fabrică de pîine, în baza unei brutării particulare renovate. 24 februarie 1960, prin asocierea organizaţiilor de profil din capitală, a fost creat Combinatul de panificaţie. Fondarea acestuia a dat posibilitatea centralizării serviciilor, organizării unui birou de comandă, ce determină cantitatea şi tipul produselor pentru fiecare subunitate în parte pe baza solicitărilor din partea clienţilor. Trecerea la regimul de autofinanţare a contribuit la mărirea volumului de producţie şi la lărgirea gamei sortimentale. 1 iulie 1991, combinatul devine întreprindere de arendă. 15 august 1995, “Franzeluţa” este transformată în societate pe acţiuni cu proprietate mixtă, 56 % din capitalul statutar constituind aportul statului. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Micromediul de Marketing SA Franzeluta Profesor: Axente Stela