Analiza mediului Extern și Mediului Intern al Companiei Starnet - Audit de Marketing

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Slonovschi Dumitru

preview iconExtras din document

Analiza PEST  Factorii Politici  Factori Economici  Factori Socio-culturali  Factori Tehnologici Modelul lui Porter  Concurentii in sector - Analiza rivalităţii între firmele existente în cadrul sectorului de activitate  Noi potenţiali intraţi în sector - Analiza intrărilor de noi competitori în cadrul domeniului de activitate sub raportul gradului de ameninţare pe care îl prezintă acestea.  Produse de Substituţie - Analiza gradului de ameninţare a unor produse de substituţie.  Clienţii - Analiza capacităţii de negociere a clienţilor  Furnizorii - Analiza capacităţii de negociere a furnizorilor.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Analiza mediului Extern și Mediului Intern al Companiei Starnet Obiect: Audit de Marketing