1.Descrierea problemei cercetate Noi ne-am propus sa realizam o cercetare a reţelei de markete IMC pentru determinarea celui mai bun magazin din reţea, cît şi a punctelor forte şi slabe în comparaţie cu principalii concurenţi.Scopul cercetarii largirea retelei de Markete in Chisinau(Riscani) si inlaturarea principalelor probleme ce impiedica cresterea clientilor in magazinele existente. 2.Stabilirea obiectivelor si ipotezelor cercetării Obiectiv 1 : Stabilirea punctelor de localizare a marketelor IMC. Ipoteză: Magazinele sunt amplasate corespunzator functionarii lor, oferind un grad de acces maxim. Obiectiv 2 : Determinarea nivelului facilităţilor de parcare. Ipoteză: Magazinele dispun de parcari, deci parcarea automobilului este posibilă. Obiectiv 3 : Determinarea siguranţei de traversare a drumului spre magazin. Ipoteză:Traversarea drumului este sigură într-u cît drumurile sunt marcată cu trecera pentru pietoni chiar în apropierea magazinelor. Obiectiv 4: Aprecierea aspectului exterior al magazinelor, a prezenţei bunei promovari. Ipoteză: Magazinele au un aspect estetic, plăcut, sugerînd bunul gust, atragind consumatorii. Obiectiv 5: Stabilirea lizibilităţii denumirii. Ipoteză: Denumirea se citeşte uşor, cu minim de efort, reprezentind calitatea. Obiectiv 6: Analiza suficienţei informaţiei prezentate sub forma reclamei exterioare amplasate pe geamuri , uşă, prezenta site-urilor web etc. Ipoteză: Informaţia oferită ca suport publicitar în afara magazinelor este suficientă şi are un caracter informativ binevenit, de asemenea dispun de pagini web usor de accesat.
Comentariul tau va fi primul
Proiect: Observarea Profesor: Ana Olaru