Subcompetenţe Conţinutul tematic Eşalonarea în timp Tehnologii didactice de formare a competenţelor Notă Nr. de ore Data să definească noţiunea de ”Arbore”, ”Lemn”; să caracterizeze istoricul utilizării lemnului ; să identifice obiectul de studiu al disciplinei; să numească disciplinele ce stau la baza dezvoltării obiectului; să clasifice plantele lemnoase; să distingă părțile constitutive ale arborelui; să formuleze concluziile privind importanţa studierii masei lemnoase; 1. Arborele – bază producătoare de lemn. Scurt istoric. • Scurt istoric al utilizării lemului; • Obiectul de studiu al disciplinei; • Disciplinele ce stau la baza dezvoltării obiectului; • Clasificarea plantelor lemnoase; • Părțile constitutive ale arborelui. 2 Activitate frontală Activitate individuală Activitate în perechi Activitate în grupuri • Conversaţie • Expunere • Explicaţia • Ciorchinele • Interviul de grup • Ştiu/Vreau să ştiu/Am învăţat • Arborele norocos Importanţa lemnului în viaţa oamenilor utilizarea materialului demonstrativ; Lucrare practicã nr. 1: Observarea caracterelor exterioare ale arborelui. 2 Frontală Activitate individuală • Explicaţie • Puncte-cheie • Observare să structureze secțiunile folosite în cunoașterea structurii lemnului; să recunoască elementele structurii macroscopice lemnului; 2. Structura macroscopică a lemnului. Noțiunea de structură a lemnului. Secțiuni folosite la cunoașterea structurii lemnului. Elementele structurii macroscopice. Caracterele fizice ale lemnului. 2 Activitate frontală Activitate individuală • Conversaţie • Expunere • Observare • Reprezentări grafice • Notiţe Diferenţierea zonelor componente a lemnului; Corelerea caracterelor exterioare cu cele a structurii macroscopice; Lucrare practicã nr.2: Structura macroscopicã a lemnului. 2 Activitate individuală Activitate în grup • Explicaţie • Reprezentare grafică • Observare
Comentariul tau va fi primul
Proiect: Sivilcultura si gradini publice Obiect: Agronomie