Portofoliu la marketing - Saharneanu Liliana

PORTOFOLIUUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

1. Introducere în marketing 2. Etape de dezvoltare ale marketingului 3. Marketingul sportive 4. Ce mai face omenirea 5. Principiile marketing 6. Analiza mediului de markting al întreprinderii ”Clean office” SRL 7. Industria Porumbului 1. Introducere în marketing Marketingul reprezintă una din marile „descoperiri” ale acestui secol, o ştiinţă ce a fost dezvoltată şi este utilizată (sau cel puţin aşa ne place să credem) în scopul unei mai armonioase dezvoltări economico-sociale a societăţii omeneşti. Totuşi, nu trebuie să considerăm că ştiinţa marketingului a apărut brusc, undeva la începutul secolului XX. Cristalizarea experienţei economice dobândite de-a lungul a mai multe secole, de către societatea omenească, a condus, treptat, la conştientizarea unor elemente valoroase de teorie şi practică economică. Astfel, se poate spune că marketingul nu a „apărut” brusc, ci a fost „descoperit” de firme la începutul acestui secol. Realitatea practică a depăşit la început ceea ce s-a reuşit în planul conceptualizării. Totuşi, treptat lucrurile s-au îndreptat ferm spre realizarea unui cadru conceptual clar pentru această ştiinţă. Definirea marketingului, identificarea rolului acestuia în practică, reprezintă punctul de plecare în poziţionarea marketingului în cadrul familiei ştiinţelor economice.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Portofoliu: Portofoliu la marketing Profesor: Saharneanu Liliana