Intreprindere individuala “Lavanda”, denumire acordata in contextul obiectului de activitate si anume cosmetica si parfumerie din flori, preponderent “Lavanda.” Produse artificiale fizice: Arhitectura cladirii- clasica se impune printr-o arhitectură moderna, punindu-se accentul pe simplitate, funcţionalitate, stil şi inovare, acoperisul este de culoare violet, dimensiunea medie,structura preponderenta a magazinului este din sticla; Reprezentanţii de sex masculin din conducere pot purta costume clasice de culoarea neagră cu cămăşi în culoarea mărcii – care în prezent este violet, in timp ce domanele, domnisoarele vor opta pentru nuante deschise, frumos asortate cu violet. Spatiul din apropierea magazinului este infrumusetat cu plante rare, sunt prezente banci a caror nuanta deschisa e acoperita cu imprimeuri de lavanda, iar pe ici colo in magazine se intilnesc echibane din lavanda, si pungute in stil rustic ce contin cafea- produsul ce se foloseste in a dezbate mirosurile multe si diferite a parfumurilor. Produse artificiale de comportament: Ritualuri: Se organizeaza periodic intruniri cu angajatii, partenerii in cadrul carora se premiaza cele mai bune rezultate. In fiecare sezon se organizeaza seri de recreiere pentru clienti fideli, unde se fac si prezentarile produselor noi. De 8 martie, barbatii intreprinderii daruiesc doamnelor si domnisoarelor un produs aparut recent pe piata, din partea companiei.
Comentariul tau va fi primul
Portofoliu: Proiect individual la Cultura afacerilor in baza Intreprinderii individuale "Lavanda" Obiect: Cultura Afacerilor