Raportul – obiect care permite formularea şi tipărirea informaţiilor obţinute în urma consultării bazei de date sub formă de document. Secţiunile raportului: Report header – secţiunea respectivă se imprimă o singură dată, la începutul raportului. Se utilizează pentru a afişa informaţiile care apar în mod normal pe o copertă, ar fi o siglă, un titlu sau data. Page header – secţiunea dată se imprimă în partea de sus a fiecărei pagini. Group header – această secţiune se imprimă la începutul fiecărui grup de înregistrări. Se utilizează pentru a imprima numele grupului. Detail – această secţiune se imprimă o dată pentru fiecare rind din sursa de înregistrări. Detail este locul în care se plasează controalele ce formează corpul principal al raportului. Group footer – această secţiune se imprimă la sfîrşitul fiecărui grup de înregistrări. Se utilizează ca un subsol de grup pentru a imprima informaţii rezumative pentru un grup. Page footer - această secţiune se imprimă la sfîrşitul fiecărei pagini. Se utilizează ca subsol de pagină pentru a imprima numerele de pagină sau informaţiile pentru fiecare pagină. Report footer - această secţiune se imprimă odată la sfîrşitul raportului. Fiecare element dintr-un raport este reprezentat în regimul de vizualizare Design de un control. ...
Comentariul tau va fi primul
06:15Laborator: Lucrare de laborator nr. 4 Crearea rapoartelor în baza de date a comenzilor Obiect: Tehnologii Informationale de Comunicare