1.Conditia problemei : Creați un vector (tablou unidimensional), elementele căruia vor fi structuri, ce vor conține informații despre un student, și anume: • Nume; • Prenume; • Anul, luna și ziua nașterii; • Grupa în care învață. Introduceți, de la tastatură informații despre fiecare student. Creați posibilitatea de a modifica informația despre student la apelul utilizatorului, de la tastatură. Codul: • Declararea structurii #include #include #include using namespace std; struct student { char nume[20]; char prenume[20]; char data[12]; char grupa[10]; }; ... 2.Conditia problemei : Creați un tablou bidimensional de tip întreg. Introduceți date inițiale în fiecare element al tabloului (masivului) de la tastatură. Creați posibilitatea de a modifica valoarea elementului dorit de la tastatură, adică de la tastatură se întroduc coordonatele (rândul și coloana) elementului care urmează să fie modificat, apoi, de la tastatură, se introduce și valoarea noua a elementului tabloului. ...
Comentariul tau va fi primul
Laborator: Laboratorul nr. 2 la Structuri de Date si Algoritmi - "Utilizarea diferitelor structuri de date" Obiect: Structuri de Date si Algoritmi