Marketing - Grosu

LABORATORUniversitate ASEM Caiet MKI

preview iconExtras din document

Promovarea cuprinde ansamblul activitătilor prin care sunt comunicate informatii despre produsele/serviciile unei firme, cu scopul de a convinge consumatorii să le achizitioneze. În marketingul international lucrurile se complică întrucât comunicarea se adresează unor piete multiple, fiecare cu traditia, cultura si limba sa. În plus, unele tări impun anumite restrictii asupra procesului de comunicare..Exista si restrictii legale,comerciale la care trebuie de supus. Promovarea cuprinde următoarele elemente: reclama, vânzările personale, promovarea vânzărilor, relatiile publice. Obiectivele : Informare, patrundere si cucerirea de piete, castigarea avantajului concurential si stabilirea unei pozitii solide pe piata, stabilirea parteneriatelor, imbunatatirea imaginii firmei, cresterea vanzarilor,

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Laborator: Marketing Profesor: Grosu