CAP I. NOŢIUNI FUNDAMENTALE..................................................................4 1.1. Definirea şi tipologia comunicării............................................................4 1.2. Comunicarea în afaceri – cadrul general................................................10 CAP II. NEGOCIEREA – FORMĂ PRINCIPALĂ DE COMUNICARE......17 2.1. Consideraţii generale privind negocierea...............................................17 2.2. Stiluri de comunicare în negocieri..........................................................20 2.3. Comunicarea verbală şi comunicarea nonverbală în negocieri..............25 CAP III. COMUNICAREA COMERCIALĂ ÎN AFACERI............................32 3.1. Publicitatea – instrument principal al comunicării financiare a firmei....................................................................................................33 3.1.1. Aspecte preliminare..................................................................33 3.1.2. Particularităţi ale demersului publicitar....................................37 3.1.3. Planificarea publicităţii.............................................................38 3.1.4. Mijloacele de comunicare publicitară – – mediile publicitare................................................................ 41 3.1.5. Comunicarea scrisă în afaceri – – publicitatea prin tipărituri......................................................43 3.2. Alte tehnici de comunicare comercială..................................................46 CAP IV. COMUNICAREA INSTITUŢIONALĂ – RELAŢIILE PUBLICE (RP)..............................................................52 4.1. Importanţa relaţiilor publice...................................................................52 4.2. Instrumente de RP utilizate în relaţia cu presa.......................................56 4.3. Lobby-ul şi sponsorizarea – tehnici specifice utilizate în RP................59 4.4. Alte tehnici utilizate în RP.....................................................................63 CAP V. COMUNICAREA INTERNĂ (COMUNICAREA MANAGERIALĂ)..............................................66 5.1. Comunicarea interpersonală în organizaţii – rolul managerului............66 5.2. Comunicarea formală şi comunicarea informală în cadrul
Comentariul tau va fi primul
Laborator: Etica: comunicarea in afaceri Obiect: Etica Profesionala