Prescurtări pentru culori, tipul de marcher şi stilul liniei Culoarea Tipul marcherului y Galben . Punct m Roz O Cerculeţ c Albalbastru X Cruciuliţă r Roşu + Semnul plus g Verde * Steluţă b Albastru S Pătrat w Alb D Romb k Negru V Triunghi cu vîrful în jos Tipul liniei ^ Triunghi cu vîrful în sus - Dreaptă Triunghi cu vîrful în dreapta -. Tire punctată P Steluţă cu 5 colţuri -- Tire H Steluţă cu 6 colţuri colorbar - creează o coloniţă în fereastra graficului, care arată relaţia între culoare şi valoarea funcţiei z(x,y); colormap() – schimba aspectul color a graficului. Unde aspectele de culoare sînt prezentate mai jos: bone – seamana cu aspectul gray, dar cu un ton usor de culoare albastra ; colorcube – fiecare culoare se schimba de la inchis pina la deschis ; cool – nuante de culori alb albastre si purpurii ; copper – nuante de culoarea cuprului ; hot – schimbare lina :negru-rosu-oranj-galben-alb ; hsv – schimbare lina ; jet – schimbare lina : albastru-alb albastru-verde-galben-rosu ; spring – nuante de purpuriu si galben ; summer – nuante de verde si galben ; winter – nuante de albastru si verde . III. De construit graficele funcţiilor de o variabilă pe segmentul indicat. De indicat titlurile, de introdus inscrierile la axe, legenda, de folosit diferite culori, stiluri ale liniilor si tipuri de marcheri. De optimizat programul (nu expresia matematică) folosind variabilele intermediare. De a prezenta graficele prin diferite metode : a) in ferestre diferite b) intr-o fereastra pe aceleasi axe
Comentariul tau va fi primul
Laborator: Laboratoru 2 mecanica Profesor: Balmus Ion