Laboratoare la Programarea Declarativa

111 din 11

docx Laborator 4 F#

let rec fact_ter_FunStyle n = let rec fact_aux k l = if k > n then l else fact_aux (k+1) l*k in fact_aux 1 1

docx Laborator 2 la F#

Let a = let b = 7 in 3*b;; //2 let increment = function x->x+1;; increment(5);; //val increment: int -> int;; //3 let patrat_int = function x->x*x;; patrat_int(5);;

docx Laboratorul nr.2 la Programarea Declarativă, limbajul PROLOG

1. Sa se foloseasca predicatele makewindow write pentru a afisa rezultatele problemelor din Laboratorul 1. Mai intai vom adauga predicatul run(), pentru a deschide o noua fereastra cu ajutorul lui, astfel obtinem: .

docx Laboratorul 2 Prolog

Observam ca sus, in interiorul ferestrei este prezenta denumirea introdusa la initializarea functiei makewindow, si anume “LAB2 – afisarea rezultatelor de la LAB1”. Observam ca, la fel ca si in fereastra Dialog de la la

docx Laboratorul 1 Prolog

In baza informationala introducem informatiile: maria este persoana, ea are economii in valoare de 10.000, ii plac masinile dacia (care costa 9000 si este in vanzare) si fiat(care costa 15000 si nu este in vanzare); iuli

docx Lab2 F#

Exercitul 2.1 Exercitul 2.2 Exercitiul 2.3 Aceasta functie functioneaza pentru numere de tip int si float . Pentru numere mari : Exercitiul 2.4

docx LAb1 F#

Exercitiul 1.2 #light let i = 5+2;; printf "Suma 5 + 2 = %A" i;; In fereastra F# Interactiv am obtinut rezultatul : Exercitiul 1.3 In fereastra F# Interactiv am obtinut rezultatul:

docx Laboratorul nr. 2 la Programarea declarativa

Laboratorul nr. 2 la Programarea declarativa