SfwdszdsSSZCVSSDCSDCAcsdv sdd fsd fs fs fs
Variant:9 Topic: Templates Purpose of work: • Studying the use of templates • Studying the advantages of templates • Learning how to define and use templates • Solving problems with using templates Condition: а)
Lucrarea de laborator nr. 1 Tema: Clase (constructori, destructori).Funcţii şi clase prietene. Scopul lucrării: familiarizarea studenţilor cu noţiunea de clase, utilizarea constructorilor, destructorilor, cu noțiunil
Laborator la Poo despre trecerea din limbajul c in c++
Scopul lucrării: familiarizarea studenţilor cu noţiunea de clase, utilizarea constructorilor, destructorilor, cu noțiunile de funcţii şi clase prietene. Elev – numele, clasa, balul mediu. Continutul programului: #
Introducere 1.Componentele aplicatiei 1.1 Exemplul 1. Elaborarea celei mai simple aplicatii 1.2 Exemplul 2. Elaborarea aplicatiei care utilizeaza cimpul calculat 1.3 Exemplul 3. Elaborarea aplicatiei care utilizeaza com
Introducere 1. Scopul lucrării 2. Material didactic 3. Sarcini 4. Componentele aplicației 4.1. Exemplul 1 4.2. Exemplul 2 4.3. Exemplul 3 5. Tabelul de erori Introducere Sistemul Borland C++ Builder este unul dintre c
Scopul Aceasta lucrare de laborator are ca scop examinarea metodelor de manipulare a componentelor în formular pe baza unui exemplu de aplicare a componentelor cel mai frecvent utilizate. Anume crearea unei aplica
Aici vezi lucrarea de laborator nr1 ,,Preprocesare,,
În textul dat, cuvintele cu lungimea indicată, sa se înlocuiască cu un subşir specificat, lungimea căruia poate să nu coincidă cu lungimea cuvântului.
Sarcini 1.Crearea unui redactor de texte Redactorul de texte va fi folosit la crearea fisierelor noi, la deschiderea celor existente, la redactarea si salvarea fisierele, precum si de utilizarea buferului de
Scopul - examinarea metodelor de operare a datelor prin intermediul componentelor în formular pe baza utilizării elementelor cel mai fregvent utilizate în lucru cu baza de date. Material didactic - loc de lucru la PC,
Laboratorul facut, pe nota 8-9
Cuprins 1. Introducere 3 2. Scopul 3 2.1 Recapitulare 3 2.2 Fixarea punctelor de studiu in cadrul obiectului POO 3 3. Cunostinte 4 3.1 Notiune de fisier, extensie 4 3.2 Etapele de trecere: cod sursa – modul exec
Capitolul 1. IDE Borland C++ Builder 1.1.Mediul de elaborare C++ Builder 1.3 Componentele C++ Builder 1.4. Proprietăți, metode, evenimente 1.5. Managerul proiectelor 1.6. Crearea aplicațiilor în C++ Builder 1.7. Exemplu: