Examen urbanism - Urbanism

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Bulican Adrian

preview iconExtras din document

31.Amplasarea punctului de vinzare:Principii. Lista criteriilor de evaluare a locului de amplasare a unui punct de vinzare exitent. a)-principiul capacitatii de interceptare a unitatii: capacitatea de interceptare se masoara prin volumul de trafic existent în vecinatatea locului de amplasare a punctului de vânzare respectiv; - principiul atractiei cumulate: gruparea mai multor puncte de vânzare genereaza o atractie cumulata, superioara sumei atractiilor individuale ale punctelor de vânzare localizate izolat; - principiul de compatibilitate: magazinele care ofera marfuri complementare exercita o atractie comerciala mai mare; - principiul de accesibilitate: consumatorul trebuie sa poata intra, traversa si iesi usor din perimetrul care delimiteaza locul de amplasare a punctului de vânzare în cauza b) Lista criteriilor de evaluare a locului de amplasare a unui punct de vinzare exitent. 1.Populatia- numar de locuitori, vârsta, nivelul de instruire, % proprietarilor de locuinte - venitul disponibil pe un locuitor 2. CONCURENŢI(numarul si talia concurentilor, evaluarea punctelor forte si slabe ale acestora;) 3. TRAFICUL PIETONAL( numar de persoane/ora, tipuri de persoane) 4. TRAFIC AUTOMOBILISTIC( numar de vehicule/ora;tipuri de vehicule, fluiditatea traficului;) 5. PARCARE(- numar de locuri, acces;- distanta pâna la magazine) 6. ACCESIBILITATE(- numar de artere de circulatie;- directiile traficului;- numarul de intersectii; - configuratia intersectiilor;) 7. CARACTERISTICILE LOCULUI (-amplasare, forma terenului, dimensiunea si forma constructiei, vechimea constructiei) 8. CONDIŢII DE INSTALARE( proprietar al constructiei; chirias;-costuri de întretinere; impozite). 32. Studiile de ampasament. Obiective. Cerintele

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Examen urbanism Obiect: Urbanism