Ghid privind elaborarea proiectului de marketing - Stavciuc

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

INTRODUCERE 4 1. ALEGEREA TEMEI PROIECTULUI 4 2. PLANUL DE REALIZARE ȘI SUSȚINERE A PROIECTULUI 5 3. ROLUL CONDUCĂTORULUI ȘTIINŢIFIC 6 4. STRUCTURA ȘI CONȚINUTUL PROIECTULUI 6 Pagina de titlu 6 Cuprins 6 Introducere 6 Conţinutul de bază 7 Bibliografia 7 Anexele 8 5. CERINŢE REFERITOARE LA REDACTAREA PROIECTULUI 8 6. PREZENTAREA ȘI SUSŢINEREA PROIECTULUI 10 7. EVALUAREA PROIECTULUI 10 REFERINŢE BIBLIOGRAFICE 10 ANEXE 12

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Ghid privind elaborarea proiectului de marketing Profesor: Stavciuc