Examen Marketing - Solomatin

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Pentru orice intreprindere,piata inseamna un ansamblu de oportunitati dar si de constringeri,de restrictii.Dimensiunile,sructurile si insasi eficienta activitatii intreprinderii depend de modul in care ea se inregistreaza in relatiile de piata.Cresterea complexitatii si exigentele pietei,caracteristica perioadei actuale,impune intreprinderilor modalitati noi de implicare in mecanismele pietei.In acest sens intreprinderile modern din multe tari au adoptat o noua viziune fata de piata si au pus in actiune metode si tehnii noi,de adaptatre operative la piata.Acest nou demers al intreprinderii modern este cunoscut sub denumirea de marketing.Incorporarea marketingului in intreaga activitate a intreprinderilor,incepind cu nivelul elaborarii strategiilor,s-a dovedit a fi cea mai realista optiune in conditiile actualului dynamism economico-social 1) Marketingul reprezinta ansamblul activitatilor,metodelor si tehnicilor care au ca obiect studiul cererii consumatorilor si satisfacerea acestei cereri,produse,servicii,

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Examen Marketing Profesor: Solomatin