Examen cercetari de marketing - Solomatin

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Cercetari de Marketing

preview iconExtras din document

1. Rolul şi importanţa cercetărilor de marketing 2. Sistemul informaţional de marketing (SIMK): Sistemul înregistrărilor interne 3. Sistemul informaţional de marketing (SIMK): Sistemul de supraveghere a pieței 4. Sistemul informaţional de marketing (SIMK): Sistemul cercetărilor de marketing 5. Etapele procesului cercetării de marketing: Identificarea şi definirea problemei 6. Fixarea obiectivelor cercetării și Formularea ipotezelor 7. Determinarea nevoilor de informaţii 8. Alegerea metodei de colectare a datelor și Selectarea tipului de cercetare 9. Elaborarea planului cercetării, Colectarea , Prelucrarea şi analiza datelor 10. Analizele calitative: Interviurile, Tehnica testelor 11. Analizele calitative: Analiza de continut 12. Analizele cantitative: metodele Descriptive şi Cauzale . . . . 47. Cercetări asupra distribuției: Studii geo-demografice 48. Studii de identificare a locului de amplasare a magazinelor 49. Analiza imaginii generale a magazinului 50. Cercetări pentru elaborarea unei strategii publicitare (Model al Succesiunilor Comportamentale) 51. Cercetarea comunicării publiciiare, punctelor tari și slabe ale reclamei 52. Pre-testarea eficienţei reclamelor 53. Post-testarea reclamei 54. Studiul comportamentului consumatorului prin prisma procesului decizional de cumpărare 55. Studiul preferinţelor consumatorului 56. Măsurarea şi analiza satisfacţiei consumatorului

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Examen cercetari de marketing Profesor: Solomatin