1. Esenta marketingului 2. Premisele aparitiei si promovarii mk 3. Conceptele de mk si evolutia lor 4. Dezvoltarea intensiva a mk 5. Dezvoltarea extensiva a mk 6. Principiile mk 7. Functiile mk 8. Domeniile si specializarea mk 9. Continutul si rolul mediului de mk al intreprinderii 10. Micromediul de mk al intreprinderii si rolul lui in luarea deciziilor de mk 11. Macromediul de mk al intreprinderii si rolul lui in luarea deciziilor de mk 12. Notiunea de piata in viziunea de mk 13. Continutul pietii intreprinderii in viziunea de mk 14. Dimensiunile pietii intreprinderii 15. Caile de extindere a pietii intreprinderii 16. Particularitatile (caracteristicile) pietii bunurilor de utilizare productiva 17. Continutul si domeniile cercetarilor de mk ...
Super
da la profa asta stie cineva poti copia la examen ?
Fituici: Copiute pentru examen - Marketing General si Business to business marketing Profesor: Solomatin Ala