Copiute -Tehnologii Promotionale - Savciuc Oxana

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Tehnici Promotionale

preview iconExtras din document

1.Obiectivele si continutul comunicatiilor de MK 2.Factorii si conditiile de influenta a eficientei comunicatiilor de MK. 3.Tendintele mondiale ale pietei reclamei 4.Tendintele pietei reclamei in R.M 5.Continutul , forma si structura mesajului promotional 6.Principii de baza in elaborarea mesajelor promotionale. 7.Rolul imaginilor si culorilor in mesajele promotionale 8 Reclama ca factor social cultural. Esenta si obiectivele reclamei 9.Continutul companiei de reclama 10.cercetari privind elaborarea reclamei 12.caracteristica tipariturilor,suvenirilor-reclama, postei reclamei exterioare, internetului 13.Metode de formare a bugetului de reclama in intreprindere 14.esenta si functiile relatiilor cu publicul 15.Notiunea de imagine a intreprinderii. Factorii de influenta a imaginii 16.Activitati privind crearea imaginii intreprinderii 17.Caracteristica press-realisului, articolului si brifingului pentru presa ca tehnci de relatii cu publicul

Download
alert iconRaporteaza o eroare
1 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Copiute -Tehnologii Promotionale Profesor: Savciuc Oxana