1. Noţiune de sistem. Caracterisicile sistemului. 2. Noţiune de sistem. Criterii de clasificare a sistemelor. 3. Sistem economic. Caracteristici. 4. Noţiune de informaţii, date, cunoştinţe. Rolul informaţiilor în procesul de luare a deciziilor. 5. Clasificarea informaţiilor. 6. Informaţia economică şi particularităţile ei. 7. Informaţia economică utilizată în activităţi de marketing. Particularităţi. 8. Definirea sistemului economic. Componente. 9. Componentele SIF. Datele şi informaţiile. 10. Componentele SIF. Circuitele şi fluxurile informaţionale. Tipologia fluxurilor informaţionale. 11. Componentele SIF. Procedurile informaţionale şi mijloacele de tratare a informaţiilor. 12. Definirea SIE. Relaţia SIF-SIE. 13. Funcţiile SIE. Funcţia de preluare a informaţiei. Funcţia de memorarea şi regăsire a informaţiei. 14. Funcţiile SIE. Funcţia de comunicare a informaţiei. Funcţia de prelucrare a informaţiei. 15. Funcţiile SIE. Funcţia de ieşire a informaţiei. Funcţia de comandă – control al sistemului. 16. Clasificarea SIE. 17. Obiectivele SIE. 18. Structura SIE. Aspect general (conceptual). 19. Structura SIE. Aspect structural. .....
Comentariul tau va fi primul
17:06Fituici: Lista intrebarilor sisteme informatice in marketing Profesor: Sajin Ada