TEMA 4. CERCETAREA DE MARKETING 1. Conţinutul, domeniile și tipologia cercetărilor de Marketing. 2. Organizarea şi desfăşurarea cercetărilor de Marketing. 3. Metode şi tehnici de cercetare de Marketing. 1. Conţinutul cercetărilor de Marketing. cercetarea de marketing - reprezintă o serie de activităţi prin intermediul cărora, cu ajutorul unor concepte, tehnici ştiinţifice se realizează specificarea, măsurarea, culegerea, analiza informaţiilor de marketing destinate conducerii unităţii economice, pentru cunoaşterea mediului în care funcţionează, identificarea oportunităţilor şi evaluarea alternativelor acţiunilor de mark eting şi a efectelor acestora. Cercetările de MK trebuie să respecte anumite exigenți: 1. Cercetările de MK trebuie să fie efectuate sistematic 2. Cercetarea de MK nu este o măsură unică ci include un ansamblu de acţiuni sau procese 3. Datele pot parveni din diferite surse: din cadrul companiei , de la organizaţii specializate, de la specialiştii angajaţi de firmă. Cercetările pot fi aplicate în orice domeniu al MK
Comentariul tau va fi primul
01:03Fituici: Tema 4 Cercetari de marketing Profesor: Paic Mihail